کتاب هست،ولی کتابخون کم هست...

متن مرتبط با «وسپرها» در سایت کتاب هست،ولی کتابخون کم هست... نوشته شده است

وسپرها برمی خیزند

  • نیلوبلاگ

    ایمی و دن جست وجوی سی و نه سرنخ رو بردن و بعد تصیم گرفتند تا از فرمول استفاده نکنن و اون رو از بین بردن.فکر می کردن که دردسرا تموم شده. حالا اونا خیلی پول داشتن!چی از این بهتر!برگشت به زندگی کسل کننده از آرزو های اونا در طول جست و جو ی سی و نه سرنخ بود.حالا به آرزوشون رسیدن. نه،اونا اشتباه فکر می کردن.دردسر بزرگ تر و وحشتناک تر از قبل قراره بیاد. یه گروه مرموز به نام وسپر،دنبال سی و نه سرنخن. اما این که اونا کین؟ هیچ کس نمی دونه. متن پشت کتاب: چهار نفر از کاهیل ها در چهار زمان مختلف به مقابله با...

    ادامه مطلب